Sunday, June 21, 2009

Hello n goodbye

Oh yeah 48 !

Jumaat ni aku nk gerak dah study mcm korang semue.
cuti sem je boleh balik.

So ,
Kt sini aku nk mntak maaf la bnyk2 kalau ada buat salah kt u'll sume.Mntk halal la makan minom ke apa ke.Lain hari aku blnje korang la plak ea.Yg ada hutang ngan aku tu kira halal la.Kite da mcm adek bradek dah.Xkn la abng nk bayar hutang adek kot !
Hahaha.

Yg blaja jauh2 tu jgn lupe la membe2 kite semua.Kalau ada masa nnt kita jmpe la lg.Insyaallah boleh la.Yg nk fly dah tu gud luck la n behave urself.Ingtla di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung.Korang maybe ssh sket la aku nk jmpe.
so , kita jmpe la time aku nk cari shareholder for my company nnt.
ceyy.
insyaallah !

Maybe one day Allah want to unite us again and i hope everybody x lupa la membe2 kita n aku x lupe korang lg.haha.

Aku mmg berharap gile la dpt bkk company satu batch kita yg batch kita sendri usahakan dan bangunkan !
Tp tu semua takdir yg tentukan kalau ada rezeki boleh la bak kata pepatah "tuah ayam nmpk di kaki,tuah manusia siapa yg tahu".

Dan sentiase lah ingt apa yg aku ckp ni,
"mng dan kalah adalah tidak penting , sebab kenyataan tetap kenyataan"

We unite and We fight for our right.
Batch 48 for life.

Thnx family
Thnx kawan2
Thnx 48
Thnx everyone
chow

-with love-

No comments:

Post a Comment